Seeeg

Har kollat på Lotta på bråkmakargatan. Jävla skitunge.
Jobbet gick bra. Försökte lura en farbror på hemmet att jag släpade en sopsäck med likdelar i när jag gick med sopsäcken till containern (man släpar den nämligen förbi hans rum) han gick inte på det....

En rolig konversation mellan mig och samma gubbe när han skulle få sina medeciner.
Farbrorn :-Är det groggen hehe?(om saftglaset)
Jag: -Jajemen här kommer groggen.
Farbrorn:- Hör dom till?(om tabletterna)
Jag: -Ja det är ju dom som sätter fart på det hela höhö
Farbrorn hade besök av en annan gubbe på rummet som blev väldigt nyfiken och gjorde stora ögon.
Farbror2:- Vad är det för nåt?Vad är det för medeciner?
Jag:- Det är hemligt, riktiga mirakelpiller.
Farbrorn:- hahaha
Farbror2:- Nämen vad är det för något?
Jag:- Två alvedon...fniss fniss

Jahopp. Jobbar jag inte förren i morn kväll då. Imorn ska det tydligen bli kallt. tio grader.hu.dunjacka nästa.

Hemligt meddelande till Dianus. saknar dej mä (bä) snöggis! Förresten du får väl inte ha så porriga bilder som skrivbordsunderlägg höhö.

snark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0