10 November

jaha då har man ätit frukost. Fan vad det blåser ute, rena stormen så jag tog med mej datorn till sängen och sitter här nerkurad under täcket och planerar att inte krypa fram förren jag åker till jobbet. kallt i huset.buhu.

har även en glad nyhet att berätta. Kråkan har hittat min förlovningsring.tjoho. NI visste inte ens att den var borta för jag tyckte det var lite pinsamt at klanta bort den men nu är den återfunnen. Den låg tydligen mellan kläderna på pallen i sovrummet (vad hade den där att göra?) den är en aningens för stor ibland, om jag är kall om händerna, så den har väl glidit av den har gjort det förut men då har jag alltid märkt det.

frid och fröjd

Kommentarer
Postat av: marie

Ooosh vilken tur att han hittade den :)

2008-11-10 @ 22:31:31
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0