11 November

shit jag försov mig en aning i dag. vaknade inte förren 11(!) iiiii. har hoppat in i duschen och höll tummarna att håret inte skulle bli grönt gick ju hyfsat bra står i godan ro och blåser håret i hallen och ser helt plötsligt något svart i rutan i dörren.hjälp. men sen kom jag fram till att det måste vara Heineken och öppnar dörren och ve och fasa utanför stod två stycken jehovas vittnen. en av tanterna har varit här förut när jag också var dum att öppna. man får ingen syl i vädret när hon väl dragit igång. jag tog emot några tidningar och sen var dom väck. kan ju bli intressant läsning höhö.

nu ska jag sminka till mig lite och laga mat för älsklingen kommer hem och käkar. Blir inget avancerat eftersom jag har noll tid nu. sedan åker jag in till staden och träffar syster yster med familj och sedan drar vi till pappa och firar fars dag (bättre sent än aldrig)

skriver i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0