16 November

i'm back! Skrev visst ingenting i går men det har ju sin naturliga förklaring. Jobbade 7-13 och när jag kom hem packade jag bara snabbt ihop halva mitt liv och snålskjutsade med svärföräldrarna till järpås. Där tillbringade jag eftermiddagen och kvällen. gosade med Hugo, hade ångest över vilka kläder jag skulle ha, åt pizza och massa chips...och lite vin då höhö. Sedan bestämde vi oss till slut för att åka till kronan. Där blev det ju till slut knökat som vanligt. Hade ju såklart mina killer heels. Dom är nog inte gjorda för en hel natt för precis när det var 1 ½ timme kvar fick jag panikont i fötterna. men jag härdade ut, tror ni inte det kommer en hoppande idiot och landar på min onda fot. fy helvete vad ont det gjorde. Han fick veta att han levde. men jag hade i alla fall ganska skoj föutom det, träffade ju på lite smått och gott folk som vanligt. hepp hepp nu ska jag och älsklingen beställa pizza och sedan ska jag jobba 15.45-21.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0