21 November

hemma från jobbet. Jodå jag orkade allt mösa mig dit men det känns i kroppen nu att jag inte orkar mer. Har lagt mig i sängen och får väl ligga här och trycka. Sov oroligt i natt. Vaknade flera gånger och hade drömt att jag ringt till tornumsgården och sjukanmält mig. så när jag vaknade visste jag inte om jag hade drömt eller om jag verkligen ringt och sjukanmält mig. skum känsla. Jobbar en kort kväll imorn så vi får se hur jag mår. Känner mig just nu som en utsketen...ja ni hajar.

Nu ska jag snoka bloggar medans jag väntar på att kråkan ska komma hem. fredag kvällar är ju våran myskväll nummer ett.

Vad hittar alla andra på idag då?

Kommentarer
Postat av: Ann@

Jobbigt att va sjuk..=/ Du får krya på dig! =) Kram

2008-11-21 @ 18:37:45
URL: http://annizpanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0