5 November

Hemma från jobbet är man nu då. sitter och trycker i mig mina pågenbullar och sköljer ner det hela med en stor kopp jordgubbsthé. har lite smått ont i halsen så det känns bra med lite varmt.

i dag har det varit extra skojigt på jobbet för vi har haft spa för dom boende. lugn musik, tända ljus, exotiska frukter, manikyr, pedikyr och massage. mysigt.

Nu ska jag nörda lite vid datorn och sedan se på en film. Ska försöka dra ner lite på tiden framför datorn för jag sitter här alldeles för mycket. När till och med min datanörd till sambo börjar klaga så vet man att det har gått för långt höhö.

adios

Kommentarer
Postat av: August

Tyvärr så jobbar jag den lördagen och pluggar på söndagen=(

2008-11-05 @ 17:28:46
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0