hmmm

Nu börjar man bli lite smått hungrig igen. Vad ska man äta tro? Inget att görahar jag heller. funderar på att se en film, men vilken? antingen blir det Hitta Nemo eller Nanny McPhee. Har sett båda sjuttioelva gånger men dom är lika bra varje gång.
Men som vanligt blir det säkert någon annan.

Förresten en liten skojig grej. I morn kommer mamma ner hit. Alltid lika skoj när hon kommer för jag är en riktig mammagris eller vad det heter.

Sist hon var nere åkte vi och shoppade. Jag, mamma och brorsan sitter och fikar.(ja vi har ställt kameran på ett glas,nördar)

himla rolig bild

Kommentarer
Postat av: August

Är det ett hus! det var min första gissning... är inte så bra på det här...

2008-11-25 @ 16:27:46
URL: http://enligtaugust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0