Julmust

Sitter jag och smuttar på nu. Gottigt. har mösat mej till soffan till slut och jag och Håkan har sett ett avsnitt av deperate. Sedan tog Håkan en lur och jag fortsatte se på musses jul i ankeborg, passade bra nu när det snöade. Sedan blir det lite Dr Snuggles.
Förresten vilket jävla tjöt om att Anna har åkt ut idol, att man ska bojkotta idol nu och att det är helt dött. Va fan. jag har stört mej på henne från början. Hon sjunger inte speciellt bra, bara konstigt. Inte min kopp thé direkt. Sen är hon ju så fruktansvärt tråkig. En 16-åring som är lika övermogen som en prydlig tant är ungefär lika roligt som en spik i foten.
heja Kevin!

Kommentarer
Postat av: Ann@

Ja heja Kevin!! =P

2008-11-22 @ 19:05:23
URL: http://annizpanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0