Presentjakt

japp japp. Håkan och jag åkte till stan direkt efter att utbildningen var färdig. Slängde oss in i en hemlig affär (sorry syrran) och handlade på oss födelsedagspresenter till lilla Hugo som fyller ett år i morgon. tiden går fort. Sedan hoppa vi in på ICA för jag ville testa dom där Ben &Jerry glassarna. Blev så sugen när jag läste ett inlägg i maries blogg. Jag lägger ut bild sedan på vilken jag tog höhö. Dom hade ganska många sorter inne nu (skynda dig dit Marie!)
Sedan åkte vi alltså till Donken för jag var så fruktansvärt hungrig. Fick bara en minimal muffin till fikat så det var ju inte så mycket att hönga i granen. Sandra jobbade så vi terrade henne lite. Håkan fick aldrig sin hamburgare och jag fcik en kycklingvinge för lite. stackars Sandra höhö.

Nä nu ska jag blega runt lite också ska jag se på packat och klart kl 20.00 för det ska vara ett reportage om Taizé där jag har varit tre gånger. Måste jag bara se!


Kommentarer
Postat av: marie

tack för tipset hihi, men jag är strandad.. :( min bil är isärplockad..buhu!

2008-11-18 @ 19:29:26
URL: http://sistersdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0