16 Oktober

Gud vad tråkigt jag var då som inte skrev något i går. Fick ju vara med på minförsta VPL (Vårdplanering) i går. riktigt skoj faktiskt. känns ännu mer som en i gänget nu. Sedan efter mötet så jobbade jag till 21.30

I dag har jag faktiskt jobbat också. en bebistur som vi kallar den 7-10. lite lagom sådär. Höll på att skratt ihjäl mig på fikat när några arbetskamrater skulle visa några schysta moves dom lärt sig på yogan. Man tror ju att youga är ganska lätt att man bara sitter och hummar och har benen i kors ungefär men det är ju helt fel. Alla dom tjejerna som går på yogan kommer krypandes dagen efter och har ont överallt. Jag har hört flera skräckhistorier om den fruktade positionen ljuset.hu.

nä nu så ska väl jag försöka göra mig något svinenkelt att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0