24 Oktober

mmm sitter här och äter världens godaste vaniljyoughurt. Fast den är väl mersom efterrätt egentligen. har varit och jobbat. Håkan har jobbat ihop lite timmar så han slutade samtidigt som mej. myspys. Ska tvinga min kära sambo att bleka håret på mig sedan, jag börjar se lite väl dassig ut.

Kan ju berätta lite om vad jag gjorde i går.

Efter 3,5 timmar sömn åkte jag in till staden för att härja runt lite. Var riktigt gött att gå själv och dra benen efter sig hur mycket man ville höhö. Träffade pappis en sväng också. Han plockade upp mig på torget sen åkte vi till hjärtberg och handlade lite och jag fick ju hjälpa honom hitta alla grejer. Skoj skoj. sedan kom kråkan in efter att han slutat jobbet så gick vi på systemet och kände oss vuxna och övermogna när vi gick och letade rödvin höhö.

efter det åkte vi till villys för vi hade slut på ost. Det slutade ju med att vi kom ut med en hel del annat också.
Vi hade en riktig moffarkväll i går. vi testade wienerbröd som man bakar själv i ugnen. 8 stycken så vi klämde ju i oss fyra var och dammsugare på det. Satt fint med pepsi till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0