19 April

hej! Har visst inte uppdaterat idag. Har haft annat för mej. Jag och Håkan har degat i soffan och sett på repriser. Har mått helt okej i dag faktiskt. var längesen jag var bakis nu. gött. Kom precis hem från jobbet. 16.30-21.00 blev det i dag. lagom slappt så där.

Hade så otroligt kul i går! Träffade många söta partypinglor inne på stadt också. En hel drös. jättekul!Trodde inte det skulle va en käft ute för det är ju helgen innan löning liksom. Men så fel jag hade.

hepp nu ska jag rota lite i kylen efter nåt ätbart. vet inte riktigt vad jag är sugen på bara. har ju så mycket att välja på höhö.
Förresten åt jag en avocado i går och jag vågar påstå att den var perfekt. ibland har man tur höhö.

Dyker väl upp några bilder från igår också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0