20 April

God förmiddag.
Trökigt väder vi har. grått grått grått. men inte så kallt ändå. Håkan ringde förut och hade glömt köra ut soptunnan. jag visste inte om bilen redan åkt förbi eller inte men jag släpade bort tunnan till vägkanten i alla fall. Sedan gick jag in i huset och in på toaletten och då hör jag att sopbilen kommer höhö. snacka om tajming.

Annars har jag inte gjjort så mycket plockat iordning lite och så. Resursen ringde mej i morse och undrade om jag kunde jobba på renen 07.30. eh? jag har inte varit där på över ett år så jag känner ju ingen där längre nästan. så jag var tvungen att avböja. ska ju gå brevid natt dä i alla fall på onsdag och torsdag så då får jag i alal fall se dom nya som kommit. Kan läsa lite i pärmarna och sen kanske jag kan hoppa in där igen till och börja med på kvällen kanske. Jag känner i alla fall att jag inte skulle gjort ett bra jobb om jag kom in på renen idag. jag skulle nog mest vara i vägen.

i alla fall. nu ropar magen efter nåt ätbart höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0