27 April

hej hopp. Nu var det längesen jag skrev här märker jag. Men jag har inte haft någon större lust till att blogga nu det sista. men nu börjar det rycka i den nerven igen höhö.
Tog lite sovmorgon i dag för jag ska gå brevid i natt på renen. ska bli så himla kul. Var längesen jag var där nu och det är ju alltid bra med lite miljöombyte ibland.
Förkylning har jag åkt på en också. helvete. Kändes som om den var på väg bort i går för då var jag bara täppt i näsan men nä då, snoret har runnit hela natten och när jag vaknade förut hade jag skav i halsen igen. bajs.
men förmodligen är jag frisk tills näst nästa helg då jag först ska ha det mysigt värre med Håkans familj plus "halva släkten" och sedan åker jag till LONDON. helskotta vad kul!
men men nu kurrar min mage efter frukost. Ni andra ska väl äta lunch snart men jag ligger som vanligt lite efter höhö.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0