5 April

Morrn!
Vad dålig uppdatering det blev i går då, men det har sina orsaker. Jobbade ju7-16 och efter det stressade jag iväg som en skållad bäver till svärföräldrarna för att duscha innan jag blev upplockad av Camilla för vidare färd in till stan. Hem till August på förfest. Camilla ställde sig och gjorde världens godaste tacogratäng. mumma. Sedan kom vinet fram och vi hade det himlans trevligt. Senare på kvällen drog vi fram till stadt och det var väl helt okej. dansade som en tok i alla fall och sedan kom min lilla kråka och hämtade oss. Lägger väl ut bilder på spektaklet senare, fast det blev inte så många, inte likt mej höhö.Helt otroligt vad man kan vakna tidigt ändå när man har varit ute. Känner mej helt okej faktiskt. Har hällt i mej två stora glas med oboy och det brukar göra susen höhö. Fast nu är snart mjölken slut så jag får väl fjäska lite med Håkan så han åker och köper några liter åt mej *blink blink*

hepp nu ska jag läsa min ELLE som jag fick i går.

smell you later!

Kommentarer
Postat av: malin

fick du nån bra bild på mej? kände mej skitsygg igår och så fick jag inget bildbevis på det! ;P

2009-04-05 @ 11:27:41
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0