8 April

Ja här var det ett tag sen jag skrev nu. Har väl lite bloggtorka nu. Hela jag har nog torka om jag ska vara ärlig. Fick tvinga mej upp ur sängen i dag t e x. Kunde verkligen inte hitta en enda anledning till att jag skulle gå upp. muntert. Gick i alla fall in i teverummet och hittade en överbliven dammsugare från min och Håkans frossarkalas i går. Jag gjorde ett illtjut och slängde mej över bordet och gluffsade i mej den med glädjetårarna sprutande (ja ungefär så här gick det till...) höhö man blir ju nästan lite rädd för sig själv.
Ska försöka ordna upp lite här också. Inte så mycket disk i dag som tur är. Lite småkyligt är det här också men jag orkar givetvis inte gå ut och hämta någon ved så jag får skylla mej själv. Vilken muntergök jag är i dag va? säger hej då så länge och återkommer när jag har något roligare att dela med mej av. ska vi säga så? jag det gör vi...


Kommentarer
Postat av: A

Sån var jag med idag.... sov skiitlänge, orkade bara inte gå upp. sen öppnade jag skafferiet och hittade en vitchokladkaka... Då satte jag mig och åt lite på den och var lycklig en liten stund...

2009-04-08 @ 14:22:29
URL: http://enligtaugust.blogg.se/
Postat av: Dajäna

HÄJ snygging! gör i nåt speciellt imorrn? :D annars äre påskfest här förstår i, å ni är grymt välkomna! :D vore sååå kul, puss!!

2009-04-08 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0