En liten lista...

...det var ju ett tag sen. Den här var lagom lång och jag har snott den från Sandra

Vad heter du?
Kristin
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Röda (pyamasbyxor)
Vad lyssnar du på just nu?
Surret från min dator
Vad gjorde du igår kväll?
Såg på film och moffade (som vanligt)
Vad var det sista du åt?
Dubbelmacka med björnbärsmarmelad och en kopp thé
Hur är vädret hos dig just nu?
Molnigt
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Svärmor
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Hur han ser ut såklart
Hur mår du idag?
Ganska okej faktiskt
Vilken är din favoritdryck?
O'boy
Favoritdryck, alkoholbaserad?
Vitt vin, hellst Diamant
Favoritsport?
Pingis och volleyboll är ruggigt kul
Vad har du för hårfärg?
Blont med utväxten från h-vetet
Vad har du för ögonfärg?
Blåa
Soluppgång eller solnedgång?
Soluppgång
Antal syskon och deras ålder?
två som är 23 precis som jag...
Favoritmånad?
December
Favoritmat?
Blodpudding, potatisbullar ochbacon som man fick i skolan (ja jag är helt normal jag lovar...)
Senaste filmen du såg?
Pineapple Express (se den!)
Favoritdag i veckan?
Typ onsdag eller nåt när man är ledig
Är du för blyg för att bjuda ut någon?

Favoritlåt?
Just nu är det nog Delight and anger med In Flames
Sommar eller vinter?
Sommar
Förhållande eller One-Night-Stand?
Förhållande
Choklad- eller vaniljglass?
Choklad
Hur bor du och med vem/vilka?
I ett litet rött hus mitt ute på en åker med min sambo kråkan och vårat kattskrälle Heineken
Vad läser du för böcker?
Allt av Stephen King och Harry Potter böckerna om och om igen höhö
Hur ser din musmatta ut?
Har ingen
Favoritsällskapsspel?
Bondespelet
Favorit data/tvspel?
Ms Röj
Kan du nudda din näsa med tungan?

Kan du korsa ett öga åt gången?

Är du romantisk?
Inte direkt...
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Ja men kommer bli ännu lyckligare när vissa små detaljer är lösta...

Kommentarer
Postat av: Louise

Hahahaha ja det är as bra! Lite konstigt att se James Franco (han med foten i rutan) i den rollen men han är skit rolig ju!

2009-04-09 @ 15:58:30
URL: http://lojsans.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0