6 Augusti

Jahopp. Här sitter jag vaken. Varför? Jo för jag måste få tummen ur och fixa ett leg innan jag åker till USA. Vill inte gärna springa runt med passet då. Har ringt till banken här i kvänum och brötat runt. Tar tydligen två veckor ca att få det färdigt och det är precis den tiden jag har så jag gör en chansning.
Håkan slutar vid fyra och då åker vi in till vara för att ta bild och sedan tillbaka som två skott för att vara på banken vid 17.
Livat. Så ser alltså min dag ut innan jag fortsätter nattuggla. Nu är bara det stora dilemmat om jag ska gå och lägga mej igen och försöka sova några timmar till eller om jag helt enkelt ska va kvar uppe. Är ju inte riktigt lika fifint väder som det var i går men det kännsi i alla fall lite surt att gå och dra täcket över huvudet.
Vad hittar ni andra på idag då?

Kommentarer
Postat av: Bella

Varit i Oslo, suttit på jättetrångt tåg i två timmar med lite halvfeber som det verkar.

Men om man bortser drån tåg och feber har det varit en mycket bra dag, alvedon is the shit! Pöss

2009-08-06 @ 17:57:37
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0