Skåne Dag 2

Efter en god natts sömn skulle vi bege oss neråt Höllviken men först en vända inne i Ängelholm.


Sedan drog vi vidare neråt och hamnade efter många om och men på Väla köpcentrum där vi bland annat fikade.Vad annars?

Vi tog kuststräckan neråt genom Helsingborg. I det här huset i Glumslöv bodde min gammelmorfar.

Sedan kom vi så småningom fram till Höllviken där min morbror bor med sin familj i ett mysigt gammalt hus typ 100 m från havet.

Vi fikade lite igen och svidade om till bikini för att ta oss ett dopp.


Morbror Mats är brun, det är inte jag...

Efter badet hoppade vi studsmatta, gosade med kaninen Ronny och åt jättegod mat.




Avslutar med en bild på tjusigaste askfatet som mormor har målat.


Det var väl dag två det i stora drag. Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Celina

vad kul:D jag gillar din blogg med så jag lägger till dig med! :)

2009-08-13 @ 11:08:30
URL: http://starbucks.blogg.se/
Postat av: Anna S

Åh vad härlig stranden ser ut..=) Ni ser ut att ha väldigt trevligt! =)

2009-08-13 @ 11:53:07
URL: http://annasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0