13 December

Godmorgon!
Fasen vad seg jag är i dag eller, är det bara för att man ska jobba i kväll kanske?
Julbordet i går var okej. Maten var himla god men det var så jävla kallt i lokalen bara. brrr. Sedan efter att vi klämt i oss massa massa mat och godis gick vi upp i skybaren och tjötade. Himla mysigt faktiskt. Tills vi skulle åka och märkte att lokalen längst ner hade stängt och det var låst till våra jackor... Men det var bara att sätta fart på personalen lite så ordnade det sig. Vi fick även fribiljett till en afterwork med mat och dryck. Göttigt.
Jag hade med mej kameran men det blev dessvärre inte så mycket bilder. Bara några uppe i skybaren men dom blev väldigt suddiga.Så här kommer en bild på Karins cosmo



Annars i går gjorde jag inte så mycket. Håkan blekte iofs håret på mig och det blev ganska bra, bättre än monsterutväxten jag hade innan i alla fall, några omgångar med silverschampot bara så är saken biff.

Jag avslutar med en väldigt läcker bild på köket som det såg ut i fredags. Svärfar är med på ett litet hörn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0