14 December

Morrn!
Här sitter jagoch äter äggmackor med massa kaviar. Gött gött.
Ska jobba i natt så jag har sovit lite längre i dag. Hade gärna fortsatt lite till men eftersom sotaren sulle komma idag och jag inte kom ihåg riktigt mellan vilka tider han skulle dyka upp så tänkte jag kl 12 att det nog var bäst att jag pallrade mej upp. Tur var väl det för fem minuter efter så kom gubben farandes med sin bil. Som vanligt hinner man knappt öppna dörren förren han rycker upp den. Så ser han lika förvånad ut varje gång man står där. Oj är det någon hemma. eh ja...
Men det här var sista gången jagsåg honom för snart flyttar vi ju. wihooo!
Nä nu ska jag försöka äta upp här och sedan är det jag som sätter fart med packningen. Har inte fått någonting gjort på fleradagar så nu jävlar!

hej hopp


Kommentarer
Postat av: sandra

så fiiin mage kristin:D, jag ser bara ut som jag har gaser ;). Jag har inte fått så många crejvs än, förutom snus å julskinka men det har jag ju jämt;). däremot har jag blivit anti bacon å kaffe, va nu det ska va bra för?:P har du ngra sug? har ni vart på ultraljudet än?

2009-12-14 @ 15:48:42
URL: http://darkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0