2 December

Godmorgon!
Ve och fasa vilken sovmorgon det blev men det var nödvändigt kände jag. Ledig i dag med så jag får nog fösöka få lite gjort med packning mm. Älsklingen åker till huset i kväll direkt efter jobbet som vanligt men i kväll kan det dröja läääänge innan hankommer hem för dom ska tydligen måla taket och då måste man ju göra det helt färdigt såklart.
Vackert vinterväderär det ute i dag med massa frost så det nästan ser ut som snö.Mys! Så en promenad skulle sitta på sin plats också.

nepp nu kör jag igång!

Kommentarer
Postat av: Louise

Tackar! :) Ja man kan få så otroligt vackra motiv. Önskar att jag hade ett makroobjektiv!

2009-12-03 @ 15:55:03
URL: http://lojsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0