27 December

Tjo i stugan!
Nu hinner man uppdatera lite då. Har haft en himla mysig jul om man bortser från foglossningen då men den sulle jag ju sluta tjata om...
Ska uppdatera med lite bilder senare.
I dag håller jag på och packar så smått då. Har packat ner nästan hela min garderob men har nu slut på såna däringa bra IKEA kassar och då har jag inte ens börjat med Håkans kläder(!)
Det går ganska sakta framåt i dag efterom mitt vänstra ben vägrar att fungera som det ska. ajsing bajsing kanske ska göra inbrott hos Fjällan och sno hennes kryckor? höhö
Olidligt hungrig börjar jag bli också så jag ska väl försöka svänga ihop något ätbart...

Smell you later!


Kommentarer
Postat av: Bella

Ah, min kompis brukar ha ikeapåsarna till tvätt :) De är bra att frakta mycket kläder i!

2009-12-27 @ 19:54:59
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är välkommen att sno kryckorna när du vill, de står inträngda i hörnet precis nedanför trappan i källaren (så vet du om du behöver bryta dig in, annars är du välkommen att knacka på ;))

2009-12-28 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0