Dessa rubriker...

Jaha då sitter jag här igen. Har kännt mig mycket piggare senare delen av dagen. Gött. Jobbet gick bra förutom lite trassel i början när vi trodde att vi bara skulle bli två, men det löste sig till slut som tur va.
Nu sitter jag nedknökad i soffan och tittar på första avsnittet av julkalendern. Verkar ju inte vara någon höjdare precis men det kom väl knappast som en överraskning.
Väntar på mat gör jag också. Var superdupersugen på kyckling och pommes men eftersom ugnen lever sitt egna liv blir det kotletter, klyftpotatis och kantarellsås istället. Det få la duga höhö. Min älskling som passar upp på mig. Är han inte underbar?

Nu ska jag gå och pussa lite på honom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0