.....

Jaha då uppdaterar jag lite här igen då.
Har haft besök av mamma och Per och vi fikade glögg och lussekatt. mumma. Sedan prackade jag på dem massa kassar och lådor som ska till typ Kupan så blev jag av med det. Finns lite kvar men det får vi väl ta själva. Sedan åkte vi iväg till huset och kikade och det var vi överrens om att det såg ut att bli väldigt bra. Efter att vi röjt runt där ett tag så åkte vi till Håkans jobb och härjade lite och mamma köpte en amerikansk sallad till mej som jag mummsat på efter att dom skjutsat hem mej. Sen har jag inte gjort så mycket. Försökt röra mej så lite som möjligt i princip eftersom det gör minst ont. Funderar på att gå och lägga mej snart för jag är så himla trött och seg.
Vi får hoppas att jag är på bättre humör i morn.

Här kommer i alla fall några bilde på köket som börjar ta form. Så får ni ett hum om hur det kommer se ut.






Kommentarer
Postat av: marie

hehe ikea lidingö?? heter det så? samma som vi kommer ta isåfall. och min kompis madde :) fint kök!

2009-12-22 @ 23:05:22
URL: http://smakottar.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag gillar golvet, det sparar ni väl? ;) Mitt drömkök det är så jättefint!

2009-12-29 @ 15:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0