12 Februari

Hej hopp. Har precis kommit hem från Vara. Jag har gått med i facket nämligen. Å vad skoj att få flera hundralappar mindre i månaden, men jag hänger inte läpp, jag fick ju faktiskt en uberläcker fisgul t-shirt. lyckliga jag.
Vad händer mer i dag då. ingentin skulle jag tro. Kommer väl antagligen inte få se röken av håkan förren efter 21.00 i kväll för han ska både bowla och spela innebandy efter jobbet. så jag ska sitta här i min ensamhet och äta choklad hade jag tänkt. blir nog inte så tokigt ändå höhö.

Tack förresten för alla kommentarer om bilden nedan, ni är för söta!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Du har blivit utmanad i min blogg! =)

2009-02-12 @ 17:19:49
URL: http://annasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0