16 februari

Alltså vart tar tiden vägen? Tycker inte ni också att den bara skenar fram ibland. Snart är ju februari också slut.
Jag har hunnit vara väldigt effektiv i dag. Gick upp 08.15 gjorde mej iordning och satte igång en tvätt. Sedan begav jag mig ut  på en morgonpromenad. riktigt gött faktiskt när jag kom runt "på andra sidan" som jag kallar det för då hade jag vinden i ryggen i stället för i ansiktet. Var nära på att vända i början för det blåste iskallt. Men nu känns det gött att komma in. Har satt igång en brasa och kokat lite mannagrynsgröt som står på svalning. mumma. Måste röja lite här i dag också känner jag. massa disk (som vanligt) kommer vara världens lyckligaste den dagen vi skaffar diskmaskin.

hepp nu ska jag snoka runt lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0