17 Februari

Blev banne mej inget inlägg igår när jag kom hem. gick ju hur segt som helst så det sket jag i. Jag hade i alla fall en spännande kväll på jobbet. Helt plötsligt kommer det en brandbil farandes fulproppad med brandmän i full mundering och jag undrade lite dumt för mig själv om jag hade satt igång något larm. Ringde i panik upp till andra våningen och där sa dom att dom visst hade glömt att berätta att det skulle vara övning i kväll. Ja vi hade bra utsikt från fönstrena i matsalen jag och mina små damer och herrar och alla tyckte det var kvällens höjdpunkt. Synd bara att dom inte kom in och visade sig det hade nog varit uppskattat men men,


I dag har jag varit morgonpigg igen så jag har precis komit in från min runda så nu sitter jag här med thé och mackor. I dag har jag bara möte på jobbet 13.30-17.00 så det blir gött. I morn är jag ledig och då åker jag in till staden och härjar och kanske snaggar mej vem vet?höhö.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0