19 Februari

jahapp. morrn morrn!
Värst vad jag är uppe i god tid i dag då höhö. har varit uppe sen 08.18 för att var exakt (och det ska man ju)
Tänkte gå ut och gå men skiter i det just nu och funderar på att gå till jobbet i stället sen. Får se om latmasken tar över och slår en signal till kråkan i stället när det väl är dags...
I dag ska jag försöka ha en hel dag där jag inte äter något sött å gött. I går var en katastrof! Princessbakelse till väldigt sen frukost, en hel(!) B&J Half baked till sen lunch och chips med dipp till kvällsmat. Lät det bra eller?Nu får jag skärpa till mej, oj hoppas inte mamma läser detta för då kommer hon giva mej på moppo.

Jag hade en jävligt sjuk dröm i natt också...kommer bara ihåg små delar...tur att det bara var en dröm

jaha vad gör all ni andra i dag. tell me!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej vad önskar sej håkan när han fyller år?Vi är ska ju till ikea samma dag tror du han vill ha nått där ifrån?

2009-02-19 @ 21:00:41
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0