21 Februari

jaha. Nu har jag landat i soffan. Har varit på jobbet 7-16 och efter det gick jag hem till svärföräldrarna och duschade. Nu sitter jag här och äter resterna från ostbrickansom jag och kråkan moffade i går. snart ska jag göra mej vacker (försöka duger ju...) men det är inte det lättaste när man precis har fått en jväla finne på kinden, ingen liten heller utan en sån där som helt plötsligt förvandlas till en böld så fort man bara tänker tanken på att klämma den.Fräsch jag är va?jaja man är ju inte helt tappad bakom en vagn när det gäller smink så jag kan nog hyffsa till det :)
Men jag vet inte hur. Har inte bestämt vad jag ska ha på mej ens så. Är sugen på röda läppar igen det tyckte i alal fall jag var fint men håkan är ju såklart skeptisk. Kan han väl va då.

nä nu hinner jag inte sitta här och mögla mer

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0