28 Februari

tjo.
Nu har jag mösat mej upp. Var så jävla trött i går. Sov ju bara typ 4 timmar och kalas på det. somnade typ i soffan det sista. Men sen piggnade jag till lite och kom ju såklart inte i säng fören tolv eller nåt.snark.
I alla fall...
Syrran kommer hit vid ett för hon gör delad tur i dag och kommer vara här på sina timmar. får se vad vi hittar på. Hon sa något om att hon skulle ha med sig paj men jag halvsov ju när jag pratade med henne så det kan jag ju inte säga 100 att det stämmer höhö. drömde nämligenom chokladpudding med grädde i natt bl annat. intressesmurfarna hoppar...

Nu ka jag äta lite frukost och sparka ur min sovande kr¨åka ur sängen höhö

I kväll blir det ju fest!!!Fan va kul vi ska ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0