6 Februari

Godmorgon alla pigga! Kors i taket jag kom upp i tid i dag. Tyvär var det inte helt och hållet min egen bedrift utan pga att min kära syster ringde och väckte mej 07.50.ssssssnark. I alla fall efter det var det lögn i helvete att jag kunde somna om så det var ju bara att gå upp. Har precis ätit en fläskig dubbelmacka och sköljde ner den gjorde jag med etiopiskt thé, riktigt gott.
 Nu i dag innan jag åker ska jag nog sätta mej vid håkans dator och välja ut bilder för framkallning. är så skoj att klistra och greja och göra fina album och eftersom jag har så många presentkort på lageerhaus tänkte jag shoppa upp mej på lite sånt.perfekt. Blir förmodligen massa bilder för det var ett tag sedan jag fick tummen ur att framkalla. Är ju så mycket roligare att bläddra i ett album än sitta framför dumburken eller teven och kolla. så får det bli!

Nu ska jag snoka lite i bloggar först i vanlig ordning höhö

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-07 @ 18:38:10
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: sandra

Hejsan.. Vi kanske kan kika förbi en sväng, jag börjar jobba klockan 12 dagen efter men kan ju alltid komma en stund och ta ett glas vin...=)

2009-02-07 @ 19:18:03
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

I så fall så dricker vi inte, Som sagt jag ska jobba. V får se för vi ska till särö dagen innan och ligga på hotell och sen till ikea Men, kan ju alltid komma förbi och säga hej =)



Men vi kommer ...

2009-02-08 @ 10:03:11
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0