Färdigjobbat

japp japp. Har varit en lugn och skön kväll faktiskt, riktigt gött att jobba igen. tre lediga dar har iofs också varit könt men jag tycker det är roligast att jobba höhö vilket jävla pucko jag är eller?
Nu har jag och Håkan precis suttit och skrapat lotter för brinnande livet. Vi får alltid lotter av håkans föräldrar på alla hjärtans dag (ja vi var busiga och tjuvskrapadei förtid) hela 10 kr fick vi ihop. inte så tokigt. Blir en ny lott och chans till miljoner höhö.

I morn är det som sagt alla hjärtans dag. Någon som är seriös och ska hitta på någonting? Jag och håkan kommer nog hänga i soffan framför filmer i morn på dan. Våfflor till frukost och kladdkaka till lunch. låter väl inte helt fel? sedan jobbar jag ju på kvällen.

Nepp nu ska jag snoka i bloggar och sedan dyka i säng.
natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0