hemma igen

Ja herregud då har man varit modell för en kväll då. Kände mej inte direkt bekväm, det är lättare med en flaska vin innanför västen höhö men några snygga bilder blev det allt tack vare en duktig fotograf. Kvällens roligaste var ju min sminkning. Efter ett tag ville stoffe fota mej med solglasögon och då målade jag läpparna röda för att det skulle se tufft ut (skar sej rätt rejält mot ögonmejken som innehöll en hel del turkost) sedan ville han fot mitt öga i närbild och ville att jag sminkade mej mer extremt. Jippi sa jag och satte igång med cerise, mörkblått och turkost i mängder på ena ögat. Såg hel latjo ut i trynet. Självklart åkte vi till donken efter och eftersom Håkan hatar att äta i bilen så fick jag gå in där och skämmas ögonen ur mej. Här kommer UFO't liksom höhö ni skulle sett. Nu får jag vänta med spänning på bilderna höhö.

Nepp nu ska jag rota fram min B&J half baked. yummie

Kommentarer
Postat av: Malin Fjäll

haha synd inte jag var på donken, hade jag velat se! Hoppas på att få se lite bilder sen, nyfiken! Älskade glass, jag har redan tömt halva min!

2009-02-11 @ 08:15:50
Postat av: sandra

Får du visa bilderna nästa gång vi ses =)

2009-02-11 @ 08:47:34
URL: http://sandralundstrom.blogg.se/
Postat av: malin

mohahahaha låter lagom snyggt du! =)

2009-02-11 @ 11:23:44
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0