Pang bom kras....

Ja i kväll var det livat. Jag och min kära kollega såg att det var någon som sopat upp en trasig kopp och lämnat spillrorna i skyffeln. Funderade så smått vem det var som hade gjort tårtkalaset komplett med ett kras och skrattade lite...senare på kvällen råkade såklart lilla kollegan välta ut en stor mugg med varm mjölk i golvet så den gick i tusen bitar. Skrattar bäst som skrattar sist eller hur det nu stavas höhö

jaha nu ska jag snoka lite i bloggar och sedan ska jag försöka lägga ut lite bilder från festen.

förresten är jag jädrigt avundsjuk på min kära mor för hon och Perra åker till Malaysia i morn i 3(!) veckor.. fusk fusk fusk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0