paus

Herregud vad överduktig jag är i dag då. Har röjt runt som en tok här. Tvättat, hängt tvätt, plockat, bytt sängkläder samtidigt som jag lyssnat på In flames på högsta volym. älskar deras nya skiva. bäst bäst bäst. Nu ska jag städa toaletten och efter det väntar ett litet diskberg på mig. Dammsuga får håkan göra när han kommer hem för det är det absolut värsta jag vet. Jag gör vad som helst bara jag får slippa dra runt det där jävla åbäket. Eftersom vi har klinkers lite överallt så skrapar det som fan också och jag klarar inte av det ljudet. Undanflykterna är många....

Nu tar vi nya tag

Kommentarer
Postat av: Nils Petter Nilsson

Inte kan du jämföra dig med Carolina, inte!

2009-02-02 @ 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0