10 Januari

Tvära kast. Skulle ju jobba i kväll men dem ringde precis från jobbet och frågade om jag kunde jobba extra i natt och vara hos dom sjuka. verkar som om det för tillfället är två som är sjuka så dom två får jag ta hand om.
Eftersom jag har varit hos en sjuk så får jag inte vara hos friska nu för att det inte ska spridas vidare. försöka stoppa det.
Så får vi se hur det blir i morn eftersom jag ska jobba kväll då med.

jaja kanske ska gå och lägga mej igen. fast nu har man ju piggnat till så. sover kanske lite i eftermiddag i stället.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Trökigt & jobba när de e magsjuka!!! Hoppas de går bra för dig=)

2009-01-10 @ 13:49:08
URL: http://jossisjossis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0