12 Januari

pust. Nu är jag äntligen hemma. Varit en minst sagt händelserik dag på jobbet. Inget jag kan skriva om här tror jag.
Nu känns det gött att vara ledig. Ledig i morn och jobbar bara 7-10 på onsdag sådet blir ju lugna puckar höhö.
Fick en trevlig överraskning när Håkanhämtade upp mig utanför jobbet. Lilla Linn satt i baksätet. En timmanställd på Jörgensens som är himla trevlig. Hon snålskjutsade på oss hem till sig för det blåser storm och regnar ute. Inget mysigt promenadväder direkt. Hoppas ändå att det är bättre i morn för jag måste ut och röra på fläsket känner jag.

Nu ska jag snoka i bloggar och sedan ska jag laga lite mat tänkte jag. Var ju ingen höjdare på jobbet  idag. Dom hade lurat oss fint med att skriva på matsedeln att det var fläskggryta men vad får man?julskinka, potatis och en äcklig sås, Jag menar hallå eller. 20 dag knut i morn och julmaten har tydligen inte dansat ut ur köket än. blaj.



Kommentarer
Postat av: Sofia

ooo va hände på jobbe idag då? nyfiken blir ja nu hehe

2009-01-12 @ 22:18:34
URL: http://snhmusic.blogg.se/
Postat av: malin

nä och ingen risk att det försvinner än..dom kan nog snåla på det i några dagar till du vet..;P

2009-01-12 @ 22:39:07
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0