20 Januari

yo. Nu är jag uppe. Var vaken vid 9 för jag tänkte gå ut och gå men hörde att det blåste storm ute så det var jag inte så sugen på. Tänkte att jag skulle ta sovmorgon. Det sjuka vara att jag drömde att jag vaknade och kollade på klockan och den var typ 17.00 ochj ag fick världens panik och hyperventilerade eftersom jag började jobba 15.45. sedan vakande jag på riktigt och såg att klockan var 10.30 så då gick jag upp.
har satt igång en tvätt inför reasan. har kämpat ett tag med att få eld i brasan och till slut lyckades jag. Ibland är det helt omöjligt. I går var en sådan dag och då gick jag och satte mej i soffan och surade men efter ett tag hörde man hur det sprakade muntert i kaminen. Gick dit och det brann hur mycket som helst. puckat.

jaja nu ska jag äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0