21 Januari

Nu är jag hemma igen då. Sticket gick bra fast det gjorde ont som fan.*gnäll*
För Håkan gick det desto sämre. Han är ju enormt spruträdd har han sagt till mig men de två senaste sprutorna vi har tagit har han knappt reagerat på så jag har bara trott att han fjantat sig. Tills i dag. Han låg ner på britsen och blev helt plötsligt alldeles vit i ansiktet. Fick öppna fönstret och bdda pannan på min stackars kråka. höhö vekling. Nädå.
Fick hem mitt H&M paket och det är med stor sorg i hjärat jag får skicka tillbaka två grejer. Jeansen var ju såklart aldeles för små. Få typ hugga bort höftbenen om jag ska få på mej dom. mycket underligt. Den svarta kavajen var för stor så den ska jag byta till stl 34 om den finns. Den gråa kavajen satt som ett jävla smäck i alla fall för den hade jag beställt i 34 skitsnygg var den. jaja sånt är det med det.

Nu ska jag äta frukost och packa färdigt. Slöa lite här och sedan göra mej iordning och åka på mötet sedan blir det bon voyage (eller hur det nu stavas) höhö.

smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0