30 Januari

tjohejsan. Vilken rolig dag jag har haft idag. höhö. Jobbat 7-16 i dag och självklart stack jag mej på en insulinnål. Fick ringa sköterskan för enligt nya regler så ska syster komma och ta blodprov på den som stuckit sej och den man stack om ni fattar. Venprov givetvis. Självklart var jag tvungen att sticka mej på nålen hos den mest spruträdda diabetikern vi har. Men Det gick fint. mej fick sjuksyster sticka i handleden för hon hittade inga vener i armvecket höhö.
jaja spännande.
Nu ska jag och Håkan köra ner räva i soffan med cola och kakor och se på Harry Potter.
Förresten lyckades byta bort kvällen i morn. Tur att man har världens bästa jobbarkompisar. Så nu kan jag gå på Larsa och eves fest.

chipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0