Sova?

Känner för att lägga mej. Det är tröttsamt att vara romantiskt höhö. Maten var i alla fall apgod och chokladfondue måste vi ju äta fler gånger. Känns i alla fall en aning nyttigare än våra chips och dippfrosserier t e x.
Vad tyckte ni om Grammisgalan då? Personligen tyckte jag In flames var bäst och eftersom jag bara lyssnar på sån "skit" kände jag inte igen någon annan låt typ. jag lyssnar aldrig på radion. Håkan höll på att skratta ihjäl sig när jag inte hade hört den där jävla vampyrlåten (den var ju däremot något att skratta åt) jaja man kan inte hänga med alla gånger. Här kommer mina älsklingar In Flames. Ni behöver ju inte lyssna om ni inte vill höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0