19 Juli

Tjolahopp!
Hemma från kneget då. Jobbade 7-16 i dag och det gick banne mej som smort höhö. Blir en likadan tur i morgon.
Just nu sitter jag här och trycker i mej det sista ur godisskålen som var överfull i går (oj) Känner mej en aning uppsvälld...
Håkan bråkan ska tydligen på tisdaxklubben i övermorgon. fusk fusk. Jag sitter här och funderar på att dra till måndax. Lite sugen är jag allt men jag har inget att dricka, inget att ha på mej och ingen att gå med. sounds like a plan...
Får väl sitta hemma och mögla.
Appropå mögel så ska jag nog gå och ruska lite liv i Håkan så han kan sätta igång desperate.

Kommentarer
Postat av: Joachim

Sv: Haha, jaha kul! Ja, jag var sjuukt varm, höll på att avlida ungefär. Var antagligen fett sunkig också, haha. Men, du skulle sagt hej!

2009-07-20 @ 17:42:24
URL: http://shelleyochjoachim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0