22 Juli

Då var man hemma från jobbet då.
Fick förlänga dagen i dag eftersom jag följde med en av pensionärerna på sjukresa till KSS. Är helt sjukt hungrig nu för vi har varit borta sedan 11.15. Vi hann iofs fika lite innan men jag tog ju bara en dammsugare. trodde inte det skulle ta sådan tid. Mycket intressant var det dock. rena operationen och jag stod högt upp på en pall så jag såg ordentligt hehe. Nyfiken är man ju självklart. Jag gillar sår och skalpeller och annat sånt smaskigt som alla andra mår illa av.

Nä nu hinner jag faktiskt inte sitta här mer och glo. Ska laga min berömda köttfärspaj nu innan jag hungrar ihjäl!

Kommentarer
Postat av: ida

vilken fin header du har!

2009-07-22 @ 19:13:08
URL: http://idanderssons.blogg.se/
Postat av: Bella

Har precis kollat på avsnittet nu.

Jag lyckades inte lista ut mördaren..buhuuu...

Köttfärspaj ey? Det får du laga till mig nån gång :)

2009-07-22 @ 22:20:15
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0