23 Juli

Morsning korsning. Nu har jag kommit hem från jobbet då. Slutade tre idag istället för jag tog ingen rast. Kände för att koma hem lite tidigare i dag med tanke på att jag gick över så i går. Har varit riktigt kul på jobbet i dag faktiskt. Det underlättar ju att man har roliga jobbarkompisar hehe.
Nu har jag i alla fall fått eld i baken. Har satt igång en tvätt och håller på och röjer lite här. Ska städa och greja lite nu tänkte jag. Ute fullkomligt vräker det ner. Syndafloden har kommit moahaha.

Näpp nu ropar strykbrädan på mej låter det som (eh?)

Kommentarer
Postat av: JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL STYLIST EFTER SOMMAREN

Drar igång Veckans blogg by Joanna nu, anmäl dig gärna!



K I S S E S B Y J O A N N A

2009-07-24 @ 18:04:58
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0