25 Juli

Herregud alltså vad är det med mej. Jag vaknade 07.50 i dag och kunde inte somna om. Jag som har längtat efter sovmorgon också beter jag mej på det här sättet, inte normalt. Det vara bara att mösa sej upp och koka lite gröt så nu är lilla magen mätt och belåten.
Vad har jag för planer i dag då? Jo ska självklart sitta med arslet parkerat i soffan så mycket som möjligt höhö. Sedan kommer syster hit mellan 13-16 för hon gör delad tur. Förhoppningsvis kan hon hjälpa puckade mej med min design och efter att vi sparkat ut henne ur huset ska jag och kråkan åka och storhandla. Sen i kväll blir det väl mys framför teven med ostbricka eller nåt annat gött om jag känner oss rätt...
Det är min dag det vad ska ni andra göra?

Förresten vill jag lämna ett hemligt meddelande till fjällan. Jag ska börja läsa tredje boken nu så du får jättegärna lägga vantarna på de två första :)


Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0