27 Juli

jaha då har man blivit hackad av syrran då. Syftar då på inlägget innan. Hon tyckte väl att jag behövde hjälp med att få in den nya designen. Bara det att jag drömde i natt hur jag skulle göra men hon hann först. Helvete. Men skit samma. Ny design i alla fall vad tycks?Jag har gjort den helt själv och det är väl inte illa pinkat för att vara första gången eller?
Ska jag bara komma på hur man ändrar den där presentationsbilden till vänster....morgondagens bekymmer, eller nä förresten övermorgons för i morn hinner jag inte heller sitta vid någon dator. Gör delad tur precis som i dag.
Jo förresten jag och kråkan var ju på liseberg i går och det var himlans mysigt faktiskt. Hade en riktigt härlig dag bara han och jag. Hade med mej kameran men tog inga bilder. Inte likt mej alls. Fast bildbevis på att vi var där fick vi i alla fall höhö. Visar sen eller i morn...

Nepp nu ska jag snoka runt lite innan jag slänger mej i sängen.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0