7 Juli

Jahapp då var man hemma igen då. Nu får det vara nog med allt farande på ett tag höhö.
Hade i alla fall jättekul i går. Himla snajsigt ställe han har. Stugan ligger på en ö så man är tvungen att ta sig dit med båt. Jag och kråkan fick ligga för oss själva i lilla gäststugan. Hur mysigt som hellst. Det var tyvär inte lika mysigt vid 8.30 i morse då åskan gick så det skakakde i kåken. Trodde helt ärligt att åskan slog ner precis i väggen där jag låg. Höll på att skita ner mej höhö.
Nu tänkte jag sitta och päsa lite här i soffan innan jag drar till jobbet. Är fortfarande väldigt trött men jag får väl försöka komma i säng tidigt i kväll (lycka till Kristin...)

Vi hörs i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0