Mätt!

Ja herregud alltså. Nu behöver jag inte äta på en vecka känns det som. Kråkan och jag drog till madonna och åt. Jag tog fläskfilé med klyftpotatis och han tog oxfilé. Eftersom jag inte kör kunde jag surpla i mej ett glas rött till också. fy fan va god maten va alltså. Vinet var inte dumt det heller. Sedan var det ju biodags med stora menyn (alltså en stoooor kartong med popcorn och två drickor) moff moff. Filmen var helt okej faktiskt men dom borde dumpa den där jävla Megan Fox, vad gör hon mer än att pluta med läpparna och slänga med päterna?? Nä en till saftig kille att dreggla över hade varit mer värt om ni frågar mej.
jahopp. Nu ska jag väl snoka runt lite här och sedan försöka komma i säng hyffsat tidigt för i morn ringer klockan 06.15.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0