11 Juni

tjolahopp!
Nu har jag kravlat mej upp då. Fick precis ett samtal från resursen som undrade om jag kunde jobba på renen i morn kväll 13-21.30.Men jag var tvungen att tacka nej för annars hade jag fått jobba 11 dagar på raken. Dessutom måste jag in till stan och fixa det sista med möhippan.
Jahapp. Innan jobbet i kväll ska jag väl inte göra så himla mö. Kanske plocka iordning lite smått för det börjar bli lite väl stökigt här nu.
Förresten såg jag och Håkan på världens sämsta film häromdagen. Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Sämsta filmen som gjorts skulle jag vilja påstå, skulle tro att det är roligare att sitta och stirra på färg som torkar. Se den inte.

Nä nu blir det en försenad frukost för mej...

Kommentarer
Postat av: Anna S

Haha..måste vart jävligt kass..=P

2009-06-11 @ 12:29:09
URL: http://annasdagbok.blogg.se/
Postat av: malin

hehe den såg vi på igår! =) men såå dålig var den ju inte..den var ju inte bra rakt igenom men några roliga glimtar fanns ju..ettan är ju inte så jävla rolig den heller precis...mer kult än kul hehe

2009-06-11 @ 15:50:48
URL: http://malinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0